امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

کسب درآمد ثابت ماهیانه از اینترنت-وبمستر ها

نکته مهم : من خودم هم از این سیستم کلیکی استفاده میکنم و به شما هم استفاده از سیستم کلیکی زرکلیک را توصیه می کنم.
چرا سیستم تبلیغاتیزر کلیک چرا انتخاب کنید؟

1) دارا بودن مدیرانی با سابقه با پشتوانه 6 سال تجربه در زمینه بازاریابی آنلاین، تجارت الکترونیک و فروشگاه آنلاین
2) استفاده از بنرهای تبلیغاتی گیرا، جذاب با کلیک خوری بالا و همچنین داشتن تنوع تبلیغاتی.
3) سقف درآمد بسیار پایین نسبت به سایتهای مشابه و فقط 5000 تومان، تسویه حساب بموقع و همچنین هر هفته تسویه حساب 
4) داشتن بخش زیرمجموعه گیری که باعث می شود پس از مدتی به درآمد ثابت ماهانه برسید.
5) پشتیبانی از طریق ایمیل و یاهو مسنجر بصورت 24 ساعته.
6).....
ما به شما سیستمی قوی، با مدیریت دقیق و 100% سودده را پیشنهاد می کنیم. اعتماد شما پشتوانه سود دو طرفه ی ما و شما خواهد بود. (موفق باشید)

 
شما وبمستر و وبلاگ نویس گرامی با عضویت در این سیستم به ازای هر کلیک تا سقف 800ریال می توانید دریافت کنیدو نیزباعضو گیری به ازای هر کلیک 5درصداز پنل کاربری شخص شما  دریافت میکنید که این حقوق به صورت دائمی و مادام العمر شما خواهد شد که میتوانید هزینه قابل توجهی درآمد داشته باشید، مدیران و پرسنل این سیستم روزانه تبلیغات زیادی به سیستم اضافه می کنند که این خود نیز باعث می شود درآمد شما افزایش زیادی داشته باشد.


توجه مهم: وبمسترهای محترم توجه نمایید که اخیرا سایتهایی با جملاتی مانند هر کلیک 1000 ریال یا 1200 ریال  یا ... شعار داده اند، ولی توجه به این نکته از دید وبمستر باهوش بسیار ضروری است که این سایتها یا در شمارش کلیکها 100% تقلب می کنند و کلیکها را کمتر می شمارند و یا بنابه دلایل خاصی قسمتی و یا تمامی درآمد وبمسترها را پرداخت نمی کنند. سیستم زر کلیک با مدیریت مدیرانی که بیش از 6 سال در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت دارند، با آگاهی کامل از تمامی جوانب مبلغ هر کلیک را تا سقف 800ریال مشخص کرده است و در شمارش کلیکها یا پرداخت پورسانتها هیچ مشکلی وجود ندارد.

این سیستم برای جلب شما وبلاگ نویس و وبمستر گرامی تعداد کلیک و تعداد نمایش تبلیغات در سایت و وبلاگ شما را در نمودار گرافیکی نمایش می دهد تا شما اعتماد به این سیستم پیدا کنید. شما وبمستر و وبلاگ نویس گرامی تبلیغات این سیستم را در قالب فایل های تصویری و یا تبلیغ متنی در سایز دلخواه خود در وبسایت و وبلاگ خود قرار دهید.
اگر شما وبسایت و وبلاگ های زیادی در اینترنت دارید کافیست یکبار در سیستم عضو شوید و فقط سایت و وبلاگ خود را در سیستم اضافه کنید و کد مربوط به آن را دریافت کنید.
 
گفتنی است زر کلیک هر هفته با شما تسویه حساب خواهد کرد. زمانی هزینه شما پرداخت خواهد شد که درآمد شما به 50000ریال رسیده و یا بیشتر باشد، در این حالت کافی است شما درخواست درآمد خود را از بخش مدیریت انجام دهید تا سریعا پورسانت شما واریز شود.

 

آرزوی ما رضایت شماست.
                                                                 
درآمد ثابت ماهیانه
عضویت نمایش دهنده
 

 



ارسال توسط سعید عظیم وند

                                                            به نام خدا

فقط با چند کلیک ثبت نام کنید !

 

گام اول (عضویت در سیستم) : 
برای عضویت شما باید یک سایت ، وبلاگ و ... . یا محلی برای نمایش تبلیغات پرشین هیت در اینترنت به دیگران داشته باشید ، حال کافی است فرم ثبت نام را پر کرده و به پنل کاربری خود وارد شوید ، تا اینجا شما 50000 ریال درآمد کسب کرده اید !
گام دوم (کسب درآمد) : 
وقت کسب درآمد شما رسیده است! برای این کار باید از پنل کاربری خود کدهای اختصاصی خود را دریافت کرده و در سایت خود قرار دهید (آموزش در پنل موجود است) ، در صورتی که بازدیدکنندگان سایتتان تمایل داشته باشند بر روی تبلیغات به نمایش درآمده در سایت شما کلیک می کنند و پرشین هیت آنها را شمارش میکند 
پرشین هیت در ازای این تا 600 ریال بابت هر کلیک محاسبه و پس از رسیدن این مبلغ به 29 هزار تومان ، آن را پس از درخواست شما بررسی و به حساب شخصیتان واریز میکند. لازم است بدانید پرشین هیت به صورت دوره ای کلیه کلیک های شما را بازبینی کرده و قبل از هر پرداخت کلیه کلیک ها و آی پی های متقل شده از سایت شما مورد بررسی دقیق قرار می دهد.
گام سوم (کسب درآمد از طریق زیر مجموعه) :
راه دیگری نیز برای کسب درآمد از پرشین هیت وجود دارد! شما میتوانید با معرفی سیستم پرشین هیت با لینک اختصاصی خود به دیگران درآمد مادام العمر کسب کنید! در این روش هنگام تصویه حساب با افرادی که از طریق لینک شما عضو پرشین هیت شده اند معادل 15 درصد از کل مبلغ هر بار تصویه حساب با آنها به حساب شما نیز واریز خواهد شد.

براي عضويت بر روي كلمه عضويت كليك بفرماييد.

عضويت

ميليونر شويد


 



ارسال توسط سعید عظیم وند

 چنانچه دارای سایت یا وبلاگ هستید می توانید با عضویت در سیستم اوکسین ادزاقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.

 

 

همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هرکلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.

 

 

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها
 

پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد..

برای اینکه از نحوه ثبت نام و چگونگی کسب درآمد از این سایت بفهمی ادامه مطلب رو ببین

پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد..

 

سایت اکسین ادز به خاطر نوآوری‌هایی که در بین سایت‌های مشابه (ایرانی) انجام داده، عملکردی موفق تر داشته است.یک نمونه از این اقدامات، موضوع بندی تبلیغات می باشد. به این ترتیب کاربر با قرار دادن تبلیغات مرتبط با موضوع وبسایت (یا وبلاگ) خود، درآمد خود را افزایش می دهد.

همچنین راه های دیگه ای رو برای افرایش درآمد کاربرانش قرار داده.مزایای دیگه این سایت اینه که مبلغی که به عنوان هر کلیک بر روی تبلیغات پرداخت میکنه، بیشتر از سایت های مشابه می باشد.عضویت در این سایت ساده است. بعد از تکمیل فرم عضویت منتظر ایمیل تایید عضویت باشید.
بعد از اینکه عضویت شما در سایت فعال شد. میتونید وارد سایت شده و بعد از لوگین کردن، به قسمت تبلیغات متنی و یا گرافیکی رفته و کد تبلیغات رو در سایت یا وبلاگتون قرار بدید.

توجه کنید که بعد از اینکه حسابتون فعال شد، باید تا حداکثر ۴۸ ساعت بعد، حداقل یک کلیک از سایت شما روی تبلیغات صورت بگیره، در غیر این صورت، حساب شما بسته میشه. ولی بعد از اولین کلیک، دیگه حسابتون برای همیشه باز میمونه.


یک نکته جالبی که این سایت داره، اینه که سیستم زیرآب زنی هم داره  .

یعنی به ازای زدن زیرآب سایت‌های متخلف، به شما امتیاز داده میشه. که بعدا این امتیازها به دردتون میخوره

ولی من توصیه نمیکنم ..یه جورایی نامردیه

 

با کمی حوصله میتونی از بهترین سیستم کلیکی ایران کسب درآمد کنی

راحته حتمآ میتونی..

واسه شروع ثبت نام روی بنر زیر کلیک کن تا به سایت اصلی بری و شروع به کسب درآمدکنی......موفق باشی عزیزم

 

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها
 



ارسال توسط سعید عظیم وند

 کسب درآمد اینترنتی 

 

با سلام خدمت شما بازدید کننده محترم و عزیز جامع ترین توضیح برای معرفی کردن برترین و معتبرترین سایتها,سامانه ها و سیستمهای کسب درامد اینترنتی (کلیکی و پورسانتی) به شما عزیزان هموطن. همه این شرکت هایی که به شما معرفی میکنم کاملا معتبر بوده و هفت خوان رستم را با سربلندی طی کرده اند و در قبال شما پاسخ گو می باشند.

دوستان عزیز لطفا از طریق بنرهای زیر ثبت نام نمایید اگه مشکلی داشتید از طریق نظرات اطلاع دهید در کم ترین زمان رسیدگی میشود

 

AdsFa - ادزفا       



ارسال توسط سعید عظیم وند
 
 
 
نحوه ثبت نام در سایت
 

 

سلام


 

روشی رو که در حال حاضر میخواهیم به شما معرفی کنیم ، یکی از ساده ترین و پر سود ترین راهها برای کسب درآمد بالا از اینترنت است .

در این روش شما تنها با عضویت رایگان در سایتی که در زیر به شما معرفی میشود و کلیک بروی لینک تبلیغاتی که به شما داده میشود میتوانید در ازای مشاهده ی هر تبلیغ 10 الی 15 تومان دریافت کنید .

این سایت میانگین در روز به شما تعداد قابل توجهی لینک تبلیغاتی میدهد که شما با مشاهده روزانه اونها میتونید روزی حداقل 210 تا 300 تومان درآمد کسب کنید .

به همین راحتی ، پس از اینکه درآمد شما به سقف 600 تومان رسید و با درخواست پرداخت پورسانت برای سایت ، میتونید این مبلغ رو بروی یکی از حساب های عضو شبکه شتاب یا حسابهای بین المللیpaypal و یا AlertPay ( که هر دو از حسابهای اینترنتی معتبر میباشند ) دریافت کنید .

 روش ثبت نام و توضیحات بیشتر در زیر قرار داده شده .

 

مرحله اول :

برای ورود به سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Sign up to Teobux today!

 

 

 

 

مرحله دوم : ( ثبت نام )

پس از وارد شده به صفحه وارد کردن مشخصات ، به ترتیب اطلاعات زیر را از شما میخواهند که پر کنید .

 

Username ( نام کاربری ) :

در این قسمت میبایست یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید ، که میتواند شامل حروف و عدد نیز باشد .

Password ( رمز عبور ) :

در اینجا یک رمز عبور برای نام کاربری خود انتخاب می کنید .

Verify Password ( بازبینی رمز عبور ) :

رمز عبوری را که انتخاب کردید مجددا در این قسمت میبایست وارد کنید .

Your E-mail Address ( پست الکتریکی شما ) :

در این قسمت یک ایمیل معتبر وارد کنید ، زیرا پس از این مرحله ایمیل تائید به آن ارسال میشود .

-  ( استان) :

استان خود را مشخص کنید .


تاریخ تولد:

شما باید حداقل 13 سال تمام داشته باشید .

سوال مخفی:

در این قسمت یک سوال و جواب آنرا برای مواقعی که پسورد خود را فراموش کرده اید وارد کنید.

کد امنیتی :

کد امنیتی را وارد نمایید.

- من شرایط و ضوابط سایت را خوانده ام و با آنها موافقم  :

در این قسمت گزینه مربوطه را تیک بزنید .

 

 

 

در آخر  بروی کلید اتمام عضیت کلیک کنید.

 

در صورتی که تمامی اطلاعات رو کامل و صحیح پر کرده باشید به صفحه ی دیگری شما را ارجاع میدهد که در آن به شما اعلام میشود که ، ثبت نام با موفقیت انجام شد. پس از تایید ایمیل فعالسازی میتوانید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت و صفحه کاربری خود شوید.

 

روش کار با این سیستم :

Click Links ( کلیک بروی لینک ها ) :

در این روش که بسیار راحت و بی دردسر است تنها با کلیک کردن بروی لینکها و برای هر لینک 60 ثانیه صبر کردن میتوانید 10 الی 15 تومان کسب کنید .

ابتدا به قسمت

شروع به کسب درآمد با

بروید . سپس بروی گزینه

کلیک بر روی تبلیغات

کلیک کنید .

پس از وارد شدن به قسمت

کلیک بر روی تبلیغات

در صورتی که لینکی برای کلیک کردن موجود باشد، با کلیک بروی آنها صفحه ای جدید باز میشود که در بالای آن یک ثانیه شما

معکوس وجود دارد .

پس از گذشت 60 ثانیه انتظار در همان قسمت عددی برای شما به همراه 3 عدد دیگر به نمایش در می آید . شما میبایست در میان این 3 عدد بروی آن عددی کلیک کنید که سیستم به شما نشان داده است . ( این کار برای جلوگیری از سوء استفاده در سیستم میباشد ) . پس از آن ، همان صفحه مجدد بارگذاری میشود و شما میتوانید آن را ببندید .

به همین ترتیب بروی لینکها کلیک کنید و به درآمد خود بیافزایید .

نکته مهم در این روش این است که ، شما نباید هم زمان بروی چند لینک کلیک کنید ، چون در این صورت پولی به شما تعلق نمی گیرید . شما میبایست تک تک لینک ها را به همان روشی که توضیح داده شده کلیک کنید و صبر کنید تا مرحله کسب در آمد آن کامل شود .

( گرفتن زیر مجموعه ) :

شما می توانید با معرفی این سیستم به دوستان خود نیز ، به درآمد خود بی افزایید . به این ترتیب که با وارد شدن به قسمت

بنر تبلیغاتی شما

و گرفتن لینک معرفی به دوستان و ارسال لینک و معرفی سیستم به دوستان خود ، در صورتی که آنها ثبت نام خود را تکمیل کنند و به کسب درآمد بپردازند از 50٪ درآمد آنها بصورت مستقیم از طرف سایت بهره مند شوید . یعنی در صورتی که دوست شما که از طریق شما در این سیستم ثبت نام کرده باشد 1000 تومان درآمد کسب کند 500 تومان هم به حساب شما وارد میشود .

دریافت پورسانت :

پس از اینکه درآمد شما به سقف 600 تومان برسد با رفتن به قسمت

 برداشت از حساب

می توانید به آسانی پورسانت خود را بروی  حساب عضو شتابی که معرفی کرده اید و یا حساب های بین المللی

 paypal

و یا

alertpay

دریافت کنید .

چند تا نکته برای بالا رفتن حساب لازم دونستم که خدمتتون بگم و بعد از اون نکات متفرقه

برای افزایش حساب نکات زیر اهمیت زیادی دارد

1.پس از ثبت نام سعی در گرفتن زیر مجموعه کنید که اگر این مقدار به حد قابل توجهی برسد تقریباً در آمد ثابتی دارید

2.اگر صاحب سایت یا وبلاگ معروف هستین میتوانید از قسمت

بنر تبلیغاتی شما

بنر تبلیغاتی لینک خود را دریافت کرده و در سایت خود قرار دهید تا موجب افزایش زیر مجموعه شود

نکات متفرقه:

1.دوستان توجه کنن که هرگز بیشتر از 1 اکانت نسازند،چون سریعاً شناسایی میشوند و حساب آنها مسدود میشود مطمئنا تا حالا تبليغاتي از قبيل افزايش رتبه سايت شما و افزايش كاربر رو شنيديد...

اين سايت كارش همينه ... يعني با چند تا سايت قرارداد ميبنده تا ترافيكشون رو با وارد كردن كاربراني مثل من وشما به اين سايتها زياد كنه ...

بعد به ازاي هر ورود به اين سايتها پولي رو دريافت ميكنه...

 

 



ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات